Ferrari History and News

A Ferrari életének és típusainak részletes bemutatása.

Friss topikok

Címkék

125 (1) 365 (1) 458 (1) 599 (1) 815 (2) aac (1) alfredo (2) autós rendezvény (1) auto avio (2) brescia (1) dino (1) életrajz (1) enzo (2) ferrari (4) gt4 (1) gto (1) költözés (1) maranello (2) mille miglia (1) modena (2) mondial (1) oldtimer expo (1) righini (1) sound (1) start (1) video (2) Címkefelhő

Ferrarik az Oldtimer Expón és egy rövid beszámoló

2011.04.16. 19:43 Camaro96

Voltam kint az OT Expón. Mindekinek ajánlom, ez egy jó kis hétvégi családi program lehet mindenki számára. A kisgyerekeket sokféle program várja, többek között felülhetnek a kisvasútra, amely keresztülszeli az egykori fűtőházhoz vezető utat, ilyenkor a "gyalogosok" piros lámpát kapnak. Még egy alagúton is átrobog. Minden olyan mint az igazi, csak 1:8-asítva. :-) Jópofa. Mindemellett van ugrálóvár, körhinta, dodzsem.

Ha netalántán megéheznénk a hosszú nézelődés után (mert legalább két óra óra, amíg végigmegyünk a "fűtőházon"), lehetőségünk van egy sült kolbászt-csülköt, kürtős kalácsot, pattogatott kukoricát, meg miegymást enni. Nem tudom, miből lehet még belakmározni, engem itthon várt egy kis húsleves, meg rakott krumpli a nagymamám által.

Na dedogy visszatérjünk az eredeti témához, amiért ezeket a sorokat most írom, meg kell hogy mondjam, nem volt valami sok Ferrari. Számszerint kettő. De mindkettő olyan Ferari volt, amilyet eddig még sohasem láttam.

Egy 365 GT4 2+2:

 

Próbáltam minnél jobb képet csinálni, de a tömeg miatt néha nem volt ez olyan egyszerű feladat, ennek okán is csak két darab képet tudok prezentálni. Aki szintén kint volt, és készített az autó más részeiről is képeket, annak megköszönném ha elküldené, szívesen felraknám a posztba.

 

A Pásztor Classic egy újabb Ferrarit vett kezelésbe. Személy szerint, nekem nem igazán tetszetős ez a gép, a 365-höz meg végképp nem tudom hasonlítani, de azért el tudom viselni. :-) Tudom, hogy akkor amikor született, akkor ez volt a divat, de attól még nem fog jobban tetszeni.

A másik, az egy gyönyörű kék Mondial T Convertible volt, ezt már közelebbről szemügyre lehetett venni.

 

Ez sem tartozik a kedvenceim közé, a felnije meg még annyira sem, viszont szép, Testarossás emlékeket ébresztett fel bennem. Főleg akkor, amikor a beljsejét akartam lefotózni, hasonlóan mission impossible volt a Testarossánál is.

 

Szeretem én ezt a Ferrarit, főleg hátulról.

 

Az egyik kedvenc képem róla:

 

Mindig is imádtam a dupla hátsó kereklámpák és a dupla kipufogók párosát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közeledünk a Testarossához...

 

Kukucs, mi van itt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így nehéz farkasszemet nézni vele:

 

 

Összeségében szuper nap volt ez, mégha Ferrariból nem is volt sok. Kárpótlást bőven kaptunk két Bugatti személyében (a Typ 43-as motorját be is indították, meg kell hogy mondjam, az egy vadállat, videót készítettem, de amikor a egy kicsit nagyobb gázfröccsöt adott, a fényképezőm befuccsolt, nem bírta feldolgozni ezt a hangot. Ez van, be kell szereznem egy kamerát is. :-(

Egyik legnagyobb örömömre, a bejárat előtt ott állt kifelé jövet egy szürke SLS AMG.

Gyönyörű, szuper gépek voltak/vannak kint, ezeket a képeket készítettem:

https://picasaweb.google.com/113595040302951221669/OldtimerExpo2011?authkey=Gv1sRgCMGNh8Wg1sS9uwE#

(Valaki meg tudná mondani, hogyan kell a linket szöveggel helyettesíteni? Előre is köszönöm!)

 

Szeretem az ilyen hétvégéket. Szuper autós rendezvény, szuper autókkal. Sok-sok élménnyel gazdagodtam ma is. Ha tudok ki is megyek minden évben az ilyen autós eseményekre. A következő autós rendezvény amire megyek az Hévízen lesz, május 1-jén, vasárnap. A Lotus Retro Mobil Concours d'Elegance névre hallgat. Magyarul veterán autók kiállítása és szépségversenye. Ajánlom mindenki figyelmébe ez utóbbit is, illetve az OT Expót is. Megbánni nem fogja senki! :-))

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrarihistory.blog.hu/api/trackback/id/tr572831780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labdacs 2011.05.06. 09:18:19

nekem a 365 GT4 2+2 (aztán a 400, 412) pont azért tetszik, mert olyan megdöbbentően más, mint az összes többi Ferrari. mellesleg kis túlzással családi autónak is elmenne.
az ilyen kiállításoknak, expóknak mindig megvan az a hátránya, hogy egymás mellé hánynak 70-80 autót, ami miatt egyiket sem lehet normálisan körbejárni, rendesen megnézni. picit talán nagyobb hely kéne (Hungexpo?). tudom, az meg drága.

Mondial T: ezt nem is láttam, amikor én mentem, akkor nem volt ilyen.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.05.06. 12:26:03

@Labdacs: Nem mondom hogy, nem tetszik, mert minden Ferrarit szeretek, csak nekem olyan fura. Mindegy, ízlés kérdése az egész. Az ilyet nem lehet összehasonlítani. A lényeg, hogy láthattunk egy újabb különleges Ferrarit. :-)

Kiállítás: Azt még meg lehetett volna oldani (még ha kevesebb autó is fér el), hogy minden autót, minden oldalról körbevesznek kordnonnal, így meg lehetne nézni az összeset előlről-hátulról-oldalról.

Ja, valószínűleg vasárnap, volt kint egy piros 365 Daytona is. Én meg arról maradtam le. Ezen az OT Expón azt kéne csinálni, hogy pénteken elmegyünk, megnézzük a parkolót, oda nem kell belépő, szombaton megnézünk mindent, vasárnap, meg megint a parkolót. Tudom, akinek nem húsz perc oda kocsival, annak ez kevésbé kivitelezhető.

Dawe2 2011.08.14. 15:38:35

A barna Ferrariban anno ültem is mikor ott dolgoztam :D:D
Kicsit kényelmes,csak van egy baja,a főnök lement vele Balcsira 100 lityó benzinből.
A kék Mondial is ott parkolt fent a tetőn,a garázsban még megtalálható egy piros Ferrari 246 GT Dino is,bár azt nem tudom miért nem vitték
süti beállítások módosítása