Ferrari History and News

A Ferrari életének és típusainak részletes bemutatása.

Friss topikok

Címkék

125 (1) 365 (1) 458 (1) 599 (1) 815 (2) aac (1) alfredo (2) autós rendezvény (1) auto avio (2) brescia (1) dino (1) életrajz (1) enzo (2) ferrari (4) gt4 (1) gto (1) költözés (1) maranello (2) mille miglia (1) modena (2) mondial (1) oldtimer expo (1) righini (1) sound (1) start (1) video (2) Címkefelhő

Best of 599 GTO

2011.07.14. 20:35 Camaro96

Nemsokára nekiállok, a Maranellói beszámolónak, (aztán valamikor kéne a 166-osról is), de addig is, szeretném megosztani veletek a jútyúbon talált legjobb videókat erről a bestiáról, jelenlegi kedvenc Ferrarimról...

 

Illetve van még itt ez, a képmínőséggel nem törődni, a hangszórókkal vigyázni, könnyen dobhártyaszaggatás lehet a vége, ha hagyjátok becsapni magatok, a videó elejével, én megjártam,azért szólok előre... ;DDDDD

http://tu.tv/videos/ferrari-599-gto-agotamiento-de-aceleraci

Hogy mit is szeretek én ebben az autóban a leginkább? Nem, nem a brutális kinézetét, (persze az sem hanyagolható, ugye :-DD), hanem a V12-es hangját, motorindítást, váltások, visszaváltások, launch control, az egész autó számomra úgy tökéletes ahogy van! Kell egy ilyen! Szerencsés mázlista lévén, sikerült egy ezüstöt élőben látni, (hallani sajnos nem), és onnantól kezdve még jobban megbabonázott. Amikor megláttam, (éppen egy Labdacs-Car Jazz tolatottt ki a parkolóból, láttam amint előbukkan egy 599 fényszóró, aztán kirajzolódott a felni, lassan az egész autó, na akkor azt hittem a szervezetem feladja a szolgálatot... :-D El se hittem, hogy végre testközelből láthatok egy GTO-t. A múzeumban az SA Aperta ezek után már szinte nem is számított érdekességnek...na jó, csak vicc, de azért nem volt akkora elolvadás, mint a GTO-nál, vagy a 250 Californiánál... :-D Na, a többit majd hétvégén, nem lövöm le előre a poént...

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrarihistory.blog.hu/api/trackback/id/tr483068098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.08.01. 17:23:27

Ez nem ér! A végén még megszeretem ezt is! XD

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.08.02. 07:29:58

@Camaro96: Az a szerencsém, hogy a BBR nem hajlandó 599 GTO-t gyártani. :D

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.08.02. 17:26:59

@SepangbronzeM5: Ott van az MR Collection! :DDD Amúgy látom szépen megfertőzött a hangja... :-D

A 3. videónál, 0.51-nél az a visszaváltás a GTO-tól...na az amitől teljesen kiráz a hideg, ez a 6. végén hatványozottan igaz... :-DDDDDDD

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.08.02. 17:28:15

A 3.ban a GTO szétalázza a 458-ast hang szempontból, pedig az se kutya! :-DD

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.08.02. 17:31:34

Mondjuk az abszolút brutalitás, az az utolsó linkben van, ott tényleg vigyázni kell a hangszórókkal... XD

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.08.02. 20:09:35

@Camaro96: Áhh, a hangja se semmi, de sosem a hang fog meg először.

Az MR az resin, azt nem gyűjtök. Meg persze az ára is durva, de az csak akkor izgatna, ha die-cast lenne. :D

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.08.02. 22:34:29

@SepangbronzeM5: Oké, én se hang alapján találkoztam vele először, de valahogy soha enm tudom eldönteni melyik a jobb: A külső, vagy a hang...mivel mindkettő csúcsszuper, ezért lehetne nevezni a töléketes Ferrarinak... :-DDDDDDDDDDD

Azt tudom, hogy műgyanta, az MR Collection soha nem csinált diecastot, de a BBR se csinálná meg, max resinben, elnézve a 458-ast, meg az újonnan kijött vasakat...(na ezt jól megmondtam! XD)
süti beállítások módosítása